Основне
завдання, що стоїть перед вчителем хімії – якісно організувати
навчально-виховний процес, направлений на оволодіння мовою хімічної науки. Якщо
діти байдужі до предмету, навчання стає нецікавим і нудним. Кожний вчитель
зацікавлений в тому, щоб захопити учнів своїм предметом.
Позакласні
заходи з хімії – одна з важливих форм
навчально-виховного процесу в школі. Не таємниця, що учні на уроках втомлюються
від «сухого» викладання досить об’ємного матеріалу по курсу хімії. Позакласна
робота надає великі можливості для пробудження цікавості учнів до хімічної
науки.
Лікар Айболить
Сценарій позакласного заходу з хімії
Ведучий
Добрий
лікар Айболить,
Він
під деревом сидить
І
до нього лікуватись
залюбки приходять всі:
І
корова і вовчиця,
І жучки і павучки,
Також
грізна ведмедиця –
Звірі
всі у всій красі!
Полікує
всіх, зцілить
Добрий
лікар Айболить.
Прийшла
до Айболитя лисичка:
Лисичка:
Мене
оса вкусила в личко!
І Песик
до лікаря пригнав:
Песик:
Мене
курка клюнула! Гав!
І
прибігла зайчиха
Кричить
вона:
Зайчиха:
«Ай!
Мій хлопчик, мій зайчик
Мій хлопчик, мій зайчик
Потрапив
під трамвай»
І
сказав Айболить:
Айболить:
«Це цікаво,
Де
у лісі в нас їздить трамвай?
Але
часу нема на балачки,
Хворих
всіх у палату давай!
Будемо
всіх лікувати,
Допомогу
будем надавати!»
Ведучий:
І
Айболить вилікував звірят за допомогою чарівної хусточки, що не згоряє. Він запалив її, нагрів
і запропонував прикласти її до хворих місць. Звірята це зробили і вмить стали
здорові.
(Дослід «Хусточка, що не горить»)
Ведучий:
Тут пливе до Айболитя
Ох,
Зелений Крокодил
Він
вирішив поплавати
І
поліз у Ніл.
Там
вода забруднена,
Нафти
повно там,
Хто
ж йому поможе
Відчистить
хто від плям?
І
Крокодилу допоміг Айболить, вивівши йому пляму із такої дорогоцінної
крокодилячої шкіри.
(Дослід «Виведення плям»)
А
поряд бегемотики
Схопились
за животики,
У
них, у бегемотиків,
Животики
болять.
Вони
хотіли пити
Не
було в них води
Тому
і опинились
У
кроці від біди.
Вони
хотіли пити
І
випили вина
І
всі враз захворіли –
Не
їхня в тім вина.
І
бегемотикам допоміг Айболить. Він перетворив вино у воду
(Дослід),
а
потім з води зробив молоко
(Дослід).
Цим
молоком Айболить вилікував животики бегемотикам. Правду кажуть «Пийте діти
молоко, будете здорові!».
З’являється Бармалей:
Бармалей:
А
я страшний розбійник
Жахливий
Бармалей
Я
бігаю по Африці
І
їм малих дітей.
Бо
я страшна потвора
Наводжу
страх на всіх
Де
я – там море плачу,
Немає
там утіх.
Я
всіх вас налякаю,
Я
всім зроблю капут
І
справитись зі мною
Ніхто
не зможе тут!
Ведучий:
Не
тільки хвороби перемагає Айболить, а й рятує від злих людей. От і цього разу
він врятував звірят від Бармалея за допомогою хімічного досліду «Вибух від удару». Злякався розбійник
цих вибухів і втік.
Дослід «Вибух від удару»
Цілий
місяць Айболить
не
їсть, не п’є і не спить.
Цілий
місяць підряд
Лікує
нещасних звірят.
Лікує
маленьких дітей
Лікує
дорослих людей.
Як
же йому ми віддячим?
Ходять
всі й мало не плачуть.
Найкращий
дарунок – це квіти.
Вирішили
дорослі і діти.
Та
квіти у нас невеселі,
Білі
як сонце в пустелі.
Якісь
вони в нас, ну… ніякі,
Просто
аж хочеться плакать.
Затужили
звірята що не можуть віддячити нічим лікарю. Але він і тут їх виручив. Він
вилікував безколірну квітку від пустельної спеки) і стала вона живою, гарною.
Айболить:
Не
сумуйте любі діти,
Я
й тут допоможу.
І
такий чудовий фокус
Зараз
я Вам покажу.
(Дослід «Перетворення жовтих квіток у синю і червону»)
Ведучий:
І
зраділи і закричали звірята:
Звірята:
Слава,
слава Айболитю,
Слава
гарним лікарям,
Слава
хімії великій
І
її учителям!
Немає коментарів:
Дописати коментар